.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شوکه شدن صهیونیست‌ها از دیدن جدیدترین تصاویر از فرمانده گردان‌های القسام
سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به جدیدترین فایل ویدئویی مربوط به «محمد الضیف» دست یافته که مقامات صهیونیست از دیدن آن شوکه شدند.
شوکه شدن صهیونیست‌ها از دیدن جدیدترین تصاویر از فرمانده گردان‌های القسام

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) اعلام کرد که فایل ویدئویی رسیده به دست  سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم (شاباک)، فرمانده گردان‌های القسام را در وضعیت سرحالی نشان می دهد.

 

این رسانه صهیونیستی گزارش داد: این فایل ویدئویی الضیف را در وضعیت عالی و کاملا متفاوت از قبل و تصاویر ورود وی را به دفترش در جبالیا نشان می‌دهد.

 

بر اساس همین گزارش، بیستم دسامبر، رسانه صهیونیستی «معاریو» اعلام کرد که ارتش رژیم اسراییل به ویدیوهایی دست یافته‌ که نشان می‌دهد فرمانده کل گردان‌های القسام در سلامت کامل است و بدون ویلچر حرکت می‌کند و این بر خلاف ارزیابی‌های صهیونیست‌هاست که ادعا داشتند وی بر اثر تلاش قبلی برای ترورش که از آن جان سالم به در برد، توانایی حرکت کردن را از دست داده‌ است.

 

این روزنامه افزود: در بخشی از روند جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی در نوار غزه، ارتش چندین ویدیو را پیدا کرد که نشان می‌داد محمد الضیف روی پاهای خود راه می‌رود و کمی لنگان است که به این معنی است که وضعیت سلامتی او بسیار بهتر از برآوردهای سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی است که مدعی بودند او قادر به حرکت و راه رفتن نیست.

 

معاریو اضافه کرد: در ویدیویی دیگر، الضیف در حالی که در جای دیگری نشسته، ظاهر می‌شود و وضعیت سلامتی او بسیار بهتر از آنچه است که در اراضی اشغالی پس از سلسله سوء قصدهای ناموفق به جان او که در برخی از آنها مجروح شد، برآورد می‌شود.

 

اشغالگران پیشتر به مناسبت‌های مختلف اقدام به ترور الضیف کرده بودند. از جمله آنها سوء قصد به جان او در جریان جنگ ۲۰۱۴ در نوار غزه بود. گفته می‌شود او در یکی از این سوءقصدها به شدت مجروح شد. صهیونیست‌ها ادعا کردند او به تنهایی قادر به حرکت از جمله حرکت دادن دست‌هایش نیست، او از ویلچر استفاده می‌کند و با آمبولانس‌ از جایی به مکان دیگر منتقل می‌شود.

 

فرمانده گردان های القسام از هفت تلاش اعلام شده اشغالگران برای ترور، جان سالم به در برده که آخرین آن در سال ۲۰۲۱ بود. محمدالضیف به ندرت صحبت می‌کند و هرگز در انظار عمومی ظاهر نمی‌شود. آخرین حضور صوتی او در هفتم اکتبر بود، زمانی که فرمانده نظامی حماس از حمله القسام خبر داد و آن را «طوفان الاقصی» نامید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.